Ruveyda_baskapan Kızlar bebeğim 26 günlük oldu 😍 ya şu gece gündüz 2 saatte bir uyandırıp emzirme yapmak çok zor uykusundan uyanıyor kıyamıyorum çoook tatlı uyuyor çoook.
uraz_ve_annesi- Ruveyda_baskapan ben hiç uyandırmıyorum kendi uyanıyor 2 saat kesintisiz uyuduğu çok nadir zaten helede bugün 1 saat bile uyumadı uykusuzluktan ağlayacağım az kaldı
Silay35 Ruveyda_baskapan benim doktorum 14 gün boyunca iki saatte bir besle sonra kendi ne zaman uyanırsa demişti öyle de yaptım. Siz de öyle yapın kendi uyanınca emzirin.
Minnacksevdack Ruveyda_baskapan doktor tavsiyesiyle ilk zamanlar uyandırıyordum ben de. 2 hafta dolduktan sonra kendisi uyandığında veriyorum. Doyunca uyanmıyor zaten 🌸
Ruveyda_baskapan Ormanmeyvelii ayyy güzel çok güzel ama uykusuzluk yorgunluk lohusalığın verdiği duygu geçişleri biraz sıkıcı tabii. Ama bebeğime bakınca herşeyi unutuyorum🥰
Damlacaa Ya ben böyle eski hamisleri görünce duygulaniyorummm. Postlarini hatırlıyorum. Miniğin 26 günlük olmuş bile 🥲 Valla bizim son bı kaç haftamız kaldı deneyim bilgi sıfır o yüzden bişi diyemeyeceğim şu an 🌸
Ozlm0916 Ruveyda_baskapan masallah kuzum bende 50 gün oldu doğum yapalı bizimki hiç oyle uyumadı ya yani zorla uyandırmadk hic kendi saat başı yada 2 3 saatte bir acıktgnda kendiliginden uyanıyodu 😂