Bebegimizolsun Kızlar neler hissediyorsunuz nasıl geçiyor Cinsiyet öğrendiniz mi, elinizi karnınıza koyunca pıt pıt kalp atışı duyuyor musunuz
sinemkarakuzu Bebegimizolsun ben suan 14+4 düm ama yattıgımda cok hissediyorum cinsiyet daha belli degil 😊
Bebegimizolsun sinemkarakuzu yaaa ne kadar erkenden hissetmişsin maşallah çok aşırı mı zayıfsın ondan olabilir mi acaba
Bebegimizolsun Vldan12 maşallah rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimizin Bende cuma günü gideceğim ozaman gösterirse öğreneceğiz
Bebegimizolsun S1903 yaaa erkek senesi değilmiydi bu sene 🥰🥰🥰 bende isterim minnoş bi kızım olsun hayırlısı olsun da tabi öncelikle
Asiyetogac2 Bizimde 14+6 bazen birşeyler oluyor gibi ama tam çözemedim o mu degilmi ama kalp atışı hiç dinlemedim bir dinleyim bakım hissedecekmiuim
Bebegimizolsun Asiyetogac2 nasıl kalp atışını dinlemedin kuzum anlamadım onu Bende yatınca elimi koyunca sanki hissediyorum pıt pıt acaba elim mi zonkluyor falan diyorum bilmiyorum ilk gebelik olunca anlamıyorum yani
Kr41 16+0’ım şu an🐣 15.haftadan beri yattığımda kıpırtılar oluyor ama bebek mi bilmiyorum ilk gebelik🤭 Cinsiyete gelince doktorum 13 haftalıkken kız gibi dedi haftaya 17 haftalığız o zaman öğreneceğiz♥️
Bebegimizolsun Kr41 maşallah kuzum benimde ilk gebelik bi kıpırtı elimi koyunca pıt pıtlar oluyor ama anlamıyorum valla Bende cuma gideceğim bakalım belli olacak mı
Bebegimizolsun Hatice145 kendi göstermek isterse öğrenirsin kuzum miniklerin ne yapmak istediklerine bağlı Bende cuma gideceğim bakalım göstermek isterse gösterecek
Bebegimizolsun Yagmurrr98 ayy bende ya elimi koyunca pıt pıt oluyor Acaba elim falan mı zonkluyor diyorum ihtimal vermiyom niyeyse 🤣🤣🤣bilemiyorum nasıl oluyor
sinemkarakuzu Bebegimizolsun yok zayıfta değilim ama aslında erken bunu biliyorum ama farklı bi duygu farklı bi his☺️
Asiyetogac2 Bebegimizolsun yok canım şey sen dedin yaa elimi karnıma katınca sanki kalp atışını duyuyorum diye onun için dedim dur bı deneyim bakım duyvam mi diye yoksa kalp atışını doktora gittiğimizde duyuyoruz bugün 15 haftalık olduk haftaya kontrolümüz var bakalım cinsiyetimiz ne sağlıklı olsun incelikte tabiki ama bir oğlum. Var 17 aylık inslalah buda hayırlı sağlıklı bir evlat olur inşallah 😍
Merve201119 Bebegimizolsun damar atması o canım kalp atisi gibi olan şey gebelikte iki kat kan pompalandigi için onun sesleri🥰