Nsdpg bebegim benim ikinci gebeligim o yüzden erken hissettim sizin 22 ye kadar yolu var hissetmemeniz normal ama hissedersende zaten tık tık gibi olur ilk zamanlar hemen tekme atıp sert hissetmezsin ben sert hissediyorum hatta dısardan bile görünüyor ama cok asagıda oglumda boyle olmamıştı