Dicle bende de aynı hamile kaldığımdan beri mide gazı problemim var şimdi iyice arttı artık insanlarla konuşmaya utanır oldum sürekli gaz çıkarıyorum 🤦♀️ Aç kalsam gaz oluşuyor tok olsam yine gaz oluyor yakın zamanda doğum yapan bir arkadaşım doğumdan 1-2 ay sonra düzeldiğini söyledi