bayanelaa 36+4üz biz de 🥰
Bel ağrısı, sert tekmeler, gece 3 gibi ve sabah 6 gibi kesin olarak uyanıyoruz :) Kendisini alıştırıyor bana resmen. Bu saatlerde her gün uyanıyoruz. Umarım çok bekletmeden gelir artık. İlk kez dün gece rüyamda gördüm bebeğimi ❤️ izne de ayrıldım, aşırı heyecanla bekliyoruuumm