Bende 39+0 ım.. Açılmam yok nst de sancı yok,bebeğin başıda oldukça yukarıda imiş ve çatım kısmen basık dedi doktor. Kilosuda 3800 civarı iri sayılır. Banada sezeryan gibi görünüyor çarşambada bi gelişme olmazsa muayeneden sonra sezeryana alırız dedi