Doktora gittim bugün son adet tarihim 2 Ağustos hamile olduğumu ogrendigimden beri hep kan vermiştim ilk kez bugün muayene gittim ilk karnımdan sonra alttan muayene yapti kese var bebek var ama 1 aylıkken gelişimi durmuş dedi neredeyse 2 aylık olması lazım dedi ama ben 14 ağustosta gittigimde gebelik yoktu 27 sinde öğrendim 2 haftalık falan dediler 82.01 çıkmıştı şimdi de gelişimi tamamlanmamış cuma gel olmazsa gelişme kürtaj dedi sonra dayanamadım başka doktora gittim kese var bebekte var şimdilik bişey diyemem küçük haftaya Çarşamba gel kalp sesini duymamız lazım dedi ama düşük riski var. Dedi progestan iğneyle vajinal yoldan hapını verdi panik halindeyim ne olcak 😥