aynur0101 39+4 yarın sabah yatışım yapılacak 4 cm açılmam var suyum azaldığı için suni sancı verecekler sabaha kadar neler yapmalıyım dua edin lütfen
Duygunas aynur0101 sancım varsa eger hiç durma bnce açılman devam etsin sancı almak zorunda kalma bari cnm
Gzm012 Merdiven in cik yürüyüş yap sıcak dus al bide doğuma giderken zeytinyağı sür kolay oluyormuş denemedim bana demişlerdi normal alttan dikişli döndüm eve bu sefer deneyeceğim 🤣