GulKeskin canım ben aldım ama kullanmadım bebiş Kasım gibi doğacak inşallah arabayı canlı gördüm chicco firmasında hafif ve katlandığında bastın gibi olması, valiz gibi çekilebilmesi, kumaşlarının sökülüp yıkanabilmesi ( çok kötü firma kokusu oluyor yıkadım mis gibi oldular ☺️), 5 yıl parça başı garantisi cazip geldi ayrıca etrafımda kullanan çok. bir akrabam 3 çocuk büyütmüş ☺️
Araba 4 parça
Bebek ürünlerini koyamaya çanta
Puset
Yataklı parçası ( babynest gibi)
Baston parçası
En çok cazip gelen tarafı hafif ve katlandığında baston gibi olmasıdır
Chicco firmasına git canlı gör ben aşık oldum arabaya canlı görünce ☺️