Kızlar merhaba 32+1 haftalık hamileyim, idrar yolu enfeksiyonum ve mantar var. 3 gündür fitil kullanıyorum. Bu sabah kalktığımda pembe - turuncu arası baya akıntı geldi ve halada geliyor . Doktorumu aradım kan gelirse kasıkların agrırsa gel dedi . Kasıklarım agrıyo gibi değil ama ağırlık var yürürken çok endişelendim erken doğum belirtisimi enfeksiyomdanmı anlam veremedim , başına gelen varmı .