Şuan programa göre 35+1im ama doktorun dediğine göre bir hafta büyük bir bebek yani 36+1en son öyle denmişti aylar önce. Aylar önce diyorum çünkü kontrole gidemiyorum ne ilçede ne ilde sıra var. Acile gittim Bi çocuğun kilosunu sordum nasıl diye bana dediği sen buraya acile geldin polikinliğe değil sorularını polikinliğe sor dedi. Anlayacağınız doğuma kadar kaldım evde. Özele gitmek istiyorum ama inanın ilk oğluma mama parasını zor denkleştiriyoruz. Her neyse eğer doğumum sezeryan zaten ilki öyle olduğundan. Doğum evde başlamazsa su gelmesi vs haftam geldiğinde acilden giriş yapacağım mecburiyet haftam geldi diye umuyorum alırlar çünkü gebe falan dinlemeyip tersliyor lar sadece biraz dertleşmek istedim