Kızlar geceden beri 10 dakikada bir sancım oluyor kontrole gittim briaz önce. Suyu iyi nst de biraz beğenmedim dedi perşembe günü için tekrar çağırdı. Başı henüz yukarıda açılma olmamıştır perşembe bakıcam tekrar dedi. Şimdi yine devam ediyor 10 dk da bir sancı ve kasılma. Çok hafif tabi öyle felaket ağrı yok ama regl sancısı oluyor. Sizce açılma yokken de bu ağrılar normal mi 🤷🏻♀️ ya da neden olur bilen 🤷🏻♀️