SevoxKara Kızlar merhaba. Şuan çalışmıyorum. Doğum yapacağım için devletten para alma hakkımız oluyormuş. Bu süreçler hakkında bilgisi olan var mı?
Edabebek Sigortalı çalışan değilseniz sadece ilk çocuk parası ve süt parası aliyosunuz bı seferlik farklı odeneklerde var ama onun aile bakanlığına falan e devletten başvuru yapmanız gerekiyo diye biliyorum