Mervebyr20 Kızlar hamileliğimin 5 haftasında doktora gittim kese gözüküyor ama bebeği göremedik çokmu erken gittim bebek kaçıncı haftada gözüküyor?
Meliha09 Mervebyr20 ben keseyi 5. Haftada gördüm kalp atşını 6 . Haftada duydum doktor 9. Hafta doktor kontrolünde bebişi gördük net
Dlkzz Mervebyr20 canım görünmeyebilir. Haftası erken. Cok şükür kese görünmüş bir sonraki haftalarda bebegin de görüleceğini düşünüyorum. Canınızı sıkmayın olumlu şeyler düşünün 🌸
zeynepmom34 Mervebyr20 ayyy canım banadaa öyle dedi merak etme iyidir bende meraklanıyorum ilk gebeliğim çünkiii şuan sağlıklı besleniyorum kese gözüküyor dedi
MerveBozkurt- Mervebyr20 yerleşme sancısı diyorlar. Benim de adet sancısı gibi sancım olmuştu. Belki öyledir ama yine de doktoruna bi sor
zeynepmom34 Mervebyr20 benimde kasıklarımda sürekli yatıyorum en son reğl zmanının nedir belki benle aynı kalmış olabilirsin
Meliha09 Mervebyr20 gayet normal ben yatarken sağa sola dönerken uyanıyordum benimde aynıydı şimdi 26 haftalık oluyoruz darısı başına
Zeynsare Mervebyr20 aynen benimde dediğiniz gibi oldu cuma günü bida gidecem doktora o zaman 7 hafta bitmis olacak inş görürüm bende .
Melegimin_annesi Mervebyr20 9 haftalıkken gittim herşeyi oluşmaya başlamıştı kalp atışlarını da dinlemiştim
Eylulmom_ Mervebyr20 bende 5 haftada gittim çok erken fark etmişsin dedi sadece minicik bir kese vardı 15 gün sonra gel kalp atışına bakalım dedi 15 gün sonra gittiğimde başlamıştı genelde 6 ve 7. Haftalardan sonda başlıyor kalp atışı biraz erken olmuş 🥰