Ben 20 haftalik erken dogum yaptim arkadaslar enfeksiyon yuzunden, simdikinde cok temkinli gidiyor doktorum 28 haftaligim 5 defa antibiyotik kullandim en ufak bir.lökosit yuksekliginde hemen basliyor bana. Benim gibi olan.arkafaslarimin bebekleri cok saglikli oldular