Kızlar 27+4 deyiz. Bebek hareketleri çok şükür gayet şiddetli hissettiriyor kendisini. 3. Trimesterde sol tarafa doğru yatilması gerektigini biliyorum ama devamlı sola yattığımda sol tarafım ağrıyor ve çok fazla tekme yiyorum . Sizde durumlar ne , sağ tarafa yatmak sorun yaratır mı