Nuya97 Bende korkumdan gidemiyorum ağdaya 38. Haftadayım gitmek istiyorum cesaret verin kızlarrrr bende bu zamana kadar hep jilet tüy dökücü vs kullandım. Hamam otuyla ilgili bir bilginiz var mı bitkisel tamamen ama hamilelikte kullanan var mı
Kleopatra- Aycin_ Aynı durum bende de var. Hala da gitmekte tereddüt ediyorum. Sonrasında sivilcelenebiliyormuş ama cilt çok önemli. Yapan kişiye ve ağdaya bağlı. Bir kere denemekte fayda var. Yararı olursa devam edersiniz.
srnglcskn Aycin_ acıdı ama kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum 😂böyle bir rahatlık temizlik olamaz saniyelik sürüyor acı değer yani o acıyı çektiğine
srnglcskn Hatihati evet evet şükür bundan sonra her ay giderim doğuma kadar dipleri en aZından yumuşar ☺️
Naz_1648 Aycin_ bugün gittim şuan öyle hafif hissediyorum ki kendimi😂 genitale daha önce gitmedim ilkez gittim hamilelik boyunca makina kullandım şuan doğuma 2 hafta var diye cesaret geldi gittim kadın hep pudra döktü arada yaparken çok rahat aldırdım ben aldırdıysam herkes aldırır acı seviyem çok düşük çünkü 😂
Helinozan Hatihati ben hamile olmadan önce ada kullaniyordm ama simdi jiletle alıyorum cunku hastane randevum gelene kadar az çıkıyor bu sefer de ada almiyor o yüzden hastaneye giderken ne olur ne olmaz diye temiz gidiyorum
Hatihati Helinozan valla ben 38 oldum nişan geldi tüylerim uzun neye güvenerek tüylü bekliyorsam benimde acil temizlenmem lazım bı digum olsa rezil olurum 😃
Cananyildiz Aycin_ benimki aşırı acıdı ama mecbur dayandım baya bağırmışım . Çok sıktı kıl köklerim suan 5. Kez falan aldıracağım artık acımıyor