Papatyaa_01 tatlı benimde canım çekiyor ama yemiyorum gece normalde benimde acikmam olmazdı şimdi uykumdan uyanıyorum ama geri uyumaya çalışıyorum 🤣akşam yatmadan süt,kuruyemiş falanla ara öğün yapabilirsiniz.Ben kilolu zaten hamile kalmıştım o yüzden ekstra sıkıyorum ama sağlıklı olan şeyleri yiyorum ögunumde.