Kızlar hamileliğim boyunca bu zamana kadar bunların hiçbirini yaşamadım ilk üç ay bir defa anca istifra etmisimdir. Dün gece uyuyordum uykumdan bı anda acı ağız suyu geldi sonra bir mide yanması beş dakka anca dayanabildim . Sonrası yediklerimi çıkarmaya başladım sabaha kadar ve sabah yine devam etti mide yanması hala bulantım var . Yani normal mi bunlarin hepsini yaşamam peki ?