Merhaba hanimlar nasılsınız ben bugün 32.haftaya girdim ve drum rapor verdi ben ay sonuna kapstacagimi söyledim ben 37.haftaya kadar yazıyorum istediğin zaman çıkabilirsin izne dedi.ama raporu bugün aldığım için ekimin 3 ü 10 u ve 17 işi bırakabilirsin dedi.simdi benim kafamda ekimi çalışmak hiç yoktu eylülde birakicaktim simdi Ekim 1 i 2 side çıktı başıma rapor parasında son 3 ay değil 12 ay hesaplaniyormus bu rapor parasını ne kadar etkiler ?