Gayeu 5ayını geçiyor gebeliğim saç boyamak zararlı mı internette bebeğe zararı olmadığı yazıyor kokusuna maruz kalmadığım sürece sorun yokmuş sizce ne kdar doğru?
nuryondem Gayeu ben 3.5 aylıktım tüm saçıma açıcıda uyguladım boyadım da çok şükür hiçte bişey olmadı ama koklamamaya çok dikkat etmen gerek
minik_koala_ve_annesi Gayeu doktoruna sor canim boyat diyende oluyor boyatma diyen dE oluyor organik boya oneren var acik havada boyanmasi sarti kosan var ilk uc ay kesin yasakda doktorun en guzel cevabi verir
Kleopatra- Gayeu Ben doktorumdan izin alarak boyattım. Dibine vurmadan ombre yaptırdım. Bir sıkıntı yaşamadım şükür.
Gayeu nuryondem had hayırlısı ya bencede olmaz kana krısmıyor deri altına işlemiyor diyor internette uzmanlar
eylulicten Gayeu kimseyi dinleme canim. Bebek dogduktan sonra neye alerjisi cikar ne olur bilemeyiz. Tamam saglikli dogabilir ama buyudukce bir kalici alerji hastalik cikabilir kimyasal sonucta. Ben boyatmadım beyazlarim guzel gelmeye basladi gozume 😂
nuryondem Gayeu balkon mantıklı 😂 ki zaten doktorlar 4. aydan sonra bi sakıncası olmadığını söylüyorlar
1erkekkannesiiii Gayeu doktorum bana izin vermedi. Gebelik boyunca boyama dedi. Kokusuyla alakalı degıl de cildine temas eden her şey plesentadan bebeğe gidiyor dedi. Saçlarım beyaz içinde hala boyamadım.
eylulicten Gayeu sabir canim ne diyeyim ben kestirmedim bile vitamin saca gitmesin diye kaldi 2 ay sabredicem