Herkese meraba çok yazmıştım buraya bebek doğmuyo diye 😀 bugün normalde kontrol yapıp suni sancı yada sezeryan yapacaktı zaten ama dün akşam birden suyum geldi hastaneye gelmek zorunda kaldım muayne ettiler ne açılma ne sancı hiç bişey çıkmadı sabaha kadar takip edicez dedilersabaha kadar bekledik yine açılma ve sancı yoktu sezeryan yapalım riske atamayız dedi 8 bucukta hemen aldılar miniğimle kavuştuk sonunda 🥰 şuan yatıyorum hafif ağrım var ama geçecek inşallah ❤️ Hepinize hayırlı doğumlar Allah yardımcınız olsun ❤️❤️❤️