Dün akşam az daha doğacakti 😀 31+5 ye yani. Bugün her şey yolunda çıktı ama sıvı gelmeye devam ediyor. Progestana yeni başladık. Ama doktor korkulacak bir şey olmadığını sadece biraz kuvesde kalmasi gerektiğini soyledi eğer doğarsa. Kilosu vs normalse çok korkmaya gerek yok insaklah