Cansu08 canım bir git Dr a eğer bebekte sorun yoksa yerleşme kanamasıdır. Panik yapma ama mutlaka bir git Dr a bende yaşadık aynı şeyi proluton iğne verdi onu vurundum serum verip yatış yapacaklardı durumum olmadığı için yatmadım bir sıkıntı olursa tekrar gelirim dedim çıktım ...