Yavruhamsi Hanımlar bu kart nerelerde geçerli,ne alabiliyoruz ? tek seferde 450 civarı para yatacağı söylendi bu doğumdan sorma da 450 mi yatacak yine yoksa toplam miktar bu mu bilgisi olan var mı???
hunilimom Yavruhamsi 75 TL yatıyor doğumdan önce 3 ay sonra 3 ay olmak üzere bölgede belirli marketlerde geçiyor istediğini alıyorsun ben peynirci babadan kullanıyorum
Minnakelif Yavruhamsi peynirci baba gencerler market gunkay market bu gibi yerlerden alabiliyorsunuz. Doğumdan 3 ay önce ve sonra 75 yatıyordu. Şimdi Bakiye sorguladım 150 tl para varmış içinde. Toplu yatırdılar demekki
Semra_gokbudak Yavruhamsi canim ben aldim tek seferlerine 22 haftadan sonra sağlık ocağından kayıt açılıyor kayittan en geç 1ay içinde 450 tl yatiyo gıda üzerine harcama yapılıyor benimki öle oldu 😊
Yavruhamsi hunilimom geçen gün aldım kartı toplam ücret yatacağı söylendi ben bez almayı düşünüyordum galiba bez alacağım yerler değil bu kartın geçtiği yerler??
Yavruhamsi hunilimom Karamürseldeyim ben siz nerde oturuyorsunuz kartı alırken toplu yatacak dedi görevli doğumdan sonra da yatacaksa mı bilmiyorum ama :)
hunilimom Yavruhamsi nerde oturuyorsun bende bu ay 200 kusur yatmış o yüzden mi acaba 😂 normalde 75 yatıyordu doğumdan önce doğumdan sonra yatmış
Minnakelif hunilimom kaç ay aldiniz 75 tl. 200 yatmis bu ay demissiniz toplam kaç para yaptı. Bende her ay 75 tl alıyordum. Bu ay 150 yatmis. Bebegim 1 aylık 2 ay daha alicam
Yavruhamsi Minnakelif valla görevli 3 yer saydı bana sadece o da peynirci baba kahvaltı dünyası peynirin kalbi market olarak nerde geçiyor dedim saçmaladı biraz sinirim bozulmasın diye kartı alıp çıktım dedim burada bir sorayım
hunilimom Minnakelif 3 ay aldım doğumdan önce bu ay başında mesaj geldi peynirci babadan kullandım 220-225 civarı yatmışti daha yeni doğum yaptım bende 25 günlük
hunilimom Yavruhamsi Gölcük’teyim doğumdan önce 75 TL aldım hep benim kartım vardı kart cikartmadim hiç
Semra_gokbudak @“Yavruhamsi”#p24135553ben alikahyadayim akar markete kullandım ama zaten belirli yerler de oluyo sormanız lazim
hunilimom Melekg sağlık ocağı 28. Hafta da adınıza başvuru yapıyor sonra belediyeden alıyorsunuz kartı belirli yerlerde geçiyor