Melike0671 Gulbeyazozgul ben bugün öldüm çatı muayenesi 38+1 de kendini kasmadigin sürece gayet güzel geciyo çok korkmuştum korkulcak bı durum yokmus
nuryondem Gulbeyazozgul ben bi kaç hafta önce çatı muayenesi olduğumda vajinama soktuğu çubukta kanla birlikte beyaz akıntı gördüm neden kan var dediğimde ben muayene ettim o yüzden korkulcak bişi yok demişti kız bana başına böyle bişey gelen varmı yada böyle bişi duyan 😕
Minigim38 30ve 31. Haftada toplamda 4 5 kez catı muayenesi oldum ilk girişte ağrı oldu sonrasında bisey yaşamasını lekelenme kanama vs olmadı şuan 32+2 haftalıgım