Evet kızlar benim doğum yapalım biraz oldu ama bende sizinle paylaşmak istedim.
37+1 de eşimle yürüyüşe çıktık ama halim yoktu eve geri geldik. Yatağa yattığımda şiddetli bel, bacak, sırt ağrım oldu. Bebeğim o kadar sert vuruyordu ki kaburgalarımı hissetmiyordum ve zor güç uyudum. Sabah uyandığımda pembe leke görmeye başladım ve üzerine bir kaç kez daha baktım artık nişanım gelmişti. Gebeliğimin 12.haftasından beri belim bacağım sırtım ağrıdığı için ve tekme atmaya başlandığından beri kaburgalarım asla doğum yapacağıma yormadım. Nişan gelmeye devam etti ve hiç sancım kasılmam olmadı bende ne olur ne olmaz diye bavulumu kontrol ettim, ütümü yaptım, kahvaltımı yaptım, eşimi işe gönderdim. Eşim gidince temizliğimi yaptım, yemeğimi yaptım ve baktım hala devam ediyor. Kalktım sıcak suyla banyo yaptım, çıktım manükür pedikür yaptım. Hala sancım olmadığı için kahve yaptım, film izlerim ve kanamanın üzerine 7,5 saat geçince artık dedim bir şey oluyor galiba bu nişan değil eşime haber verdim hastaneye gittik. Gittiğimde sıfır sancım kasılmam ama 7 cm açılmam vardı acilen doğumhaneye çıktım ve işlemler yapılmaya başlandı. Sancım olmadığı için suni sancı verildi ve verdiklerinde ya bu ne diyerekten kahkahalar atan, espiriler yapan, halay çeken ben 15dk sonra şiddetli sancıyla karşılaştım. Sancılarım oldukça şiddetliydi ve ultrasonda bebeğim iri görünmediği için normal doğum için tam hazırdım. Doğumhaneye girdim ve sancım aşırı şiddetli olmaya başladı ben artık dayanamıyordum. Bağırmaktan ıkınamadım, ıkınmaya çalıştıkça çok zorlandım çünkü bebeğim iri bir bebekmiş. Şükür ki 20dk sonra bebeğimi kucağıma aldım, 3 dikiş atıldı. İkimizde iyi olduğumuz için ertesi gün taburcu olduk. ❤️Hepinize bir avazda kurtulmak nasip olsun ❤️