foreverlove bu izin verme değil, gebe illa bırakamadığını söylediği için doktorlar da en azından 3 tane iç diyor bunu da 3 taneye kadar izin veriliyormuş diye yorumluyor gebeler :) hiç içilmemesi gerekiyor, ben aşırı tiryakiydim günde 1 paket sigara içiyordum gebelikten şüphelenir şüphelenmez bıraktım bir anda, ha zor muydu aşırı zordu şimdi doğumuma 10 gün kaldı bu süreçte 1 tane bile içmedim hala canım istiyor ama bebeğimi düşünüyorum onun minik ellerini ayaklarını kalbini düşünüyorum kıyamıyorum içmeye :)