Dolaplarımı kapılarımı silmiş ve şuan temizliğe mola vermiş biri olarak yazıyorum canım çok methediliyor perla ve ilbay sanırım bunlar çok güzel diye. Fırsat bulup alıp denedin mi diye sor hayır. Ona daha sıra gelmedi maalesef. Hala sildikten sonra kuruluyorum 🥺