Yigitinannesiiii Kızlar evde 1 şeftali ve siyah üzüm var bunlarla köstebek pasta yapsam olur mu dışarı çıkmam Hic halim yok ya.
Deletedmom_8 Yigitinannesiiii olur neden olmasın. Şeftalileri küp küp doğrayın minik. Kremasının içine katın. Ha muz koymuşsunuz ha şeftali ne fark edecek 😂
Shahah Yigitinannesiiii şu köstebek pastasının kekini bir türlü tutturamiyorum ya dinlendirdikten sonra tabağa koyarken çok çabuk dağılıyor
bosyapmaa Yigitinannesiiii bebek durursa pasta kolay bugün şansımı yaprak sarmadan yana kullanacağım buarada köstebek benim favori pastam her zaman 😍
Elbetbirgun Ben şeftali koyup yapıyorum canım güzel oluyor kabuğunu soyuyorum ama kabuğu çabuk yumusuyor çünkü