Feyzus 36+2 haftadayız. Bebeğim yaklaşık 14. Haftadan beri arkası dönük yüzünü hiç görmedik ve hiç pozisyonunu değiştirmedi. Makat gelişi henüz dönmedi cumartesi doktor kontrolümüz var doktor dönmesine göre doğum planlayacağız dedi ama sizce dönermi bu haftalarda yada döndüğnde nasıl bir his oluyor belli oluyormu yaşayanlar varmıı
Elibo Feyzus 38 de döndugunu söyleyen arkadaslar vardı bi de netten dönmesını kolaylaştırıcak hareketler vardı 32 den sonra bende baslayacagım bı göz atmanızı tavsoye ederim
Ebruka02 Feyzus ben de 36+2 deyim ve makat geliş… sonuncu kontrolümde doktorum da artık ümidini yitirmişti🤷🏼♀️ Ayrıca YouTube videolarından yapılan hareketleri doktorunuza danışın derim. Acildeki doktorum bazen tehlikeli olabiliyor demişti o yapılanlar için
Gulsen4224 Feyzus sancı esnasında dönebilir 35 haftamda makat gelişi dedi doktorum doğuma yakın döndü benimde döner daha erken annesi 🌸
Beyzyldzuyr Feyzus İnşikak suresi oku canım dönmesi için. Secde ayeti olduğundan bebek secde ayetini duyunca dönermiş diye duymuştum. Sesli dinlet okuyamıyorsan bile.
durumoms2 Feyzus canım bende 36+6 yım geçen cuma kontrole gittim doğum pozisyonu almış bebeğim. Kafası aşağıda olduğu için müthiş bir baskı var aşağıya. Sanki sürekli küçük tuvaletim geliyor gibi oluyor. Özellikle hareket ettiğinde. İki haftadır var bu. Demek ki o zamandan dönmüş
Feyzus durumoms2 O baskı bendede oluyor önce ki kontrolde de vardı okumuştum hep o şekilde oluyor diye dönmüştür diye gittim ama dönmemiş😬
Aselimisra Feyzus Biz 38+2 feyiz ama doğum pozisyonunda değil kanala inmemiş bugün baktık daha doktor bekleyelim diyo bakalım inşallah kanala iner de hayırlısıyla doğum yaparız 😔
Beyzyldzuyr Allah hepimizin gönlüne göre versin canım hamişler. Hayırlı, güzel, kolay doğumlarımız ve kolay kolay iyileşmelerimiz olsun inşaAllah. 32. Haftadayım az kaldı sizler de duanıza beni katın♥️