mavimsiiii bende de aynı dert var. Sizinle aynı haftadan beri. Kendini taş gibi yapıyor. Karnım inanılmaz sert oluyor. Bazen kasıklarıma bıçak gibi bir ağrı saplanıyor. Sanki içerde karnımı tutup cimcikliyor gibi bir acı hissediyorum bazen 😂 doktorum artık yalancı sancı ve kasılmaların başlar. Kanama, leke ve su gelmediği sürece korkma. Bol bol su iç, kendini yorma, ayaklarının altına bişey koyup uzan gün içinde demişti. Birde magnezyum verdi.