Arkadaşlar merhaba.
Geçen cumartesi ilk gelen pembe lekelenme sonrasında kahverengi şeklinde gelmeye devam etti. Şimdi de az şekilde devam ediyor. Tüp bebek transferimin başından beri oksapar iğne kullanıyordum. Bir iki gün ara vermemi söylediler. Ara vermem sorun olur mu sizce? Veya böyle bir durum yaşayn oldu mu acaba