Edalimm ben klomen kullandım bi ay işe yaramadı yani onla gebelik oluşmadı yumurta çatlamıştı ama tutmamişti
sonra ki ay letu verdi doktor letuyu bitirince ovitrella çatlatma iğnesi verdi kullandım gibi çok şükür tuttu hamdolsun Allah olmayanlarda nasip etsin