Merhaba kızlar , haftaya eşimin doğum günü. Ben doğum günlerini özel günleri kutlamayı sevdiğim için eşim hediye alır o günlerde bana sağolsun ama kendisi kutlamayı pek sevmez ben yine de her yıl hediye pasta alırım başbaşa kutlarız öyle seviyor çünkü 😊 hediye konusunda karar veremedim bu zamana kadar ayakkabı gömlek saat vs aldım , bir de kendisi böyle renkli değişik tarz şeyleri hiç sevmez klasik siyah beyaz gri tonlarında giyinir . Böyle olduğuniçin hediye konusunda aklıma birşey gelmiyor seçenekler kısıtlı çok . Sizin aklınıza gelen önerileriniz varsa yazarsanız çok sevinirim