Emotion07 Tamamen haklısın. Benim 3 ayım boşa gitti. C- life kullandım önce 2-3 yumurtam gelişiyordusa c- life sonrası tamamen yok oldu. İyi bir doktor buldum. Diyet önerdi, çeşitli ilaç ve takviyeler. Şükürler olsun yumurtalarım düzeldi. Kısmet bakalım bu ay hamilelik olacakmı