Ipek3427 Evet işte geldi çattı o büyük gün..Bende hep derdim acaba doğum hikayemi ne zaman yazıcam diye öncelikle Allah isteyen herkese nasip etsin bu eşsiz nimeti. Hamileliğim çok kötü geçmedi kusma falan yaşamadım hiç başlarda mide bulantım vardı o kadarı da normal zaten zamanın nasıl geçtiğini anlamadım, bana tek sıkıntı olan eşimle aramdaki bazı sorunlardı o beni bu dönemde çok yıprattı ama ben yinede iyisini düşünerek üstesinden gelicem diyerek atlattım. Hamileliğimde ayrı bi korkutan şeyde acaba erken doğar mı endişesiydi bunun için hiçbir sebep yoktu çok şükür ama sürekli bunu düşünüyordum. Neyse herkesin bilinci yapısı tabiki farklı mesela hep soruluyor ilk aylar ilişki nasıl olmalı şunu yersem birşey olur mu vs. Kendinizi fazla kasmayın derim ben 8 haftalıkken öğrendim ve bu süreçte bilmediğimiz için sık sık oluyordu(afedersiniz) o zaman leke gelmişti bende normaldir diyerek doktora falan gitmemiştim öğrendiğim zamanda normal mi diye sormadım çok şükür düşük yada herhangi bir şey olmadı. Abur cubur çok yerdim kola içerdim tabi vicdan azabıda çekerdim ama hamilelikte yasak olan ne varsa birçoğunu bilinçdışı yaptım ve bebeğimin gelişimi güzeldi. İstanbulda yaşıyorum ve birden fazla doktora gittim hep tahlillerimi devlette yaptırdım neyse herbir doktor farklı tarih söyledi ama hepsi eylül ayında dedi bende kendimi ona odaklamıştım eltimler tatile yanımıza geldi ve bende doğumda yanıma kimse gelemeyeceği için memlekete kaynanamın yanına gelmeye karar verdim ve onlar geldiğinde bir ayım kalmıştı zaten uçakla gidemeyeceğim için onlarla geldim son zamanlarımı eşim olmadan geçirdim oda zordu benim için neyse ordada kontrole gittim ve 12-20 eylül arası dedi çatıda 2 cm açıklığımın olduğunu söyledi beni heyecan sardı sabırsızlıkla bekliyordum. Bugün yarın diyordum hep ama meleğim inatçı çıktı biraz doktor ayın 20 sine kadar doğmazsa tekrar gel dedi ama ben gitmedim suni sancı ve sezeryandan korkuyordum beklemek istedim Allah ın dediği gün olacak dedim hep bu arada bebek 41. Haftaya girdi hep kendi sancılarımla doğurmak istedim sizede tavsiyem hemen gitmeyin doktora çünkü adete göre hesaplanıyor ve öncesimi sonrasımı olduğunu doktorlar bilmiyor sadece bekleyin rutin kontrollere gidin. Neyse fazla uzattım sanırım o gün geldi çattı geceden bebeğim çok hareketliydi anlam veremedim sabah oldu kahvaltıda fazla iştahım yoktu daha sonra öğlen 12 gibi sancım geldi ve 20-25 dakikada bir hiç telaş etmedim sonra lavaboya gittim ikinci nişanım geldi bu sefer daha koyu ve kıvamlıydı ondan sonra duşa girdim temizlenmeye çalıştım ama göbeğimden dolayı fazla yapamadım sonra 8 dakikaya düştü 7-6 derken eltime söyledim ve 5 olunca hastaneye gittik doktor direk muayene etti 8 cm açıklık vardı biraz daha bekleseydin evde doğururdun dedi😁 sonra direk sandalyeyle doğumhaneye alıp hazırladılar kaynanamın gözyaşlarıyla beni doğumhaneye göndermesi bende büyük etki yarattı çok kötü oldum dua ediyordu benim için neyse doğumhanede bir taraftan damaryolu açıldı bi taraftan nstye bağladılar ebe tekrar çatı muayenesi etti ve sıcaklık hissettim suyum patladı benim için en kötüsü fazla temizlenemedim utanıyordum o yüzden. Ikın ıkın diyorlardı hep canım çok yanıyodu ama mecburdum doktor geldi ve başladı doğum çok zorlanıyordum bağırıyordum istemsizce her güzel şeyin zorluğu vardır yeterince ikinamadığım için ebe karnıma bastırdı ve ölüm gibiydi yapmayın yapmayın diyordum doktor hadi ipek hadi ipek diye diye doğurttu ve o muhteşem an bebeğimi kanlı canlı kucağıma koydu ağlıyordum bu benim mi diye diye sonra aldılar temizlediler o sırada doktor bebeğin eşini çıkardı ve aşırı bir rahatlama geldi 2 cm kadar gizli dikişim var ama hiçbir sıkıntı yaşatmadı sonra giydirip odama alındım bebeğimde geldi yanıma kaynım eltim kaynanam yanımdaydı eşim İstanbuldaydı o yetişemedi maalesef. Ağlamış bunun için ama ben onu kalbimde hissediyordum. Havalara uçuyordum eşsiz bir duyguydu yanımdaydı artık meleğim..odaya geldikten sonra hemen eşimi görüntülü aradım ağlıyordu :) yarın gelicem dedi ;) neyse fazlasıyla uzattım saçmaladıysam kusura bakmayın 3400 48 cm doğdu ultrasonda en son 3 ten az demişlerdi ve 49 cm olarak görünüyordu doğru çıkmayabiliyor.. Çok şükür sağlıklı şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor onu koklamaya doyamıyorum💙 Bebeğin benim kanımı almış bu yüzden uyuşmazlık iğnesi vurmadılar😊 böyle işte benimde hikayem hakkınızı helal edin güzel anneler🙏
sulfat Ipek3427 Allaha sanada bebeqinede eşinede sağlıklı uzun ömürler versin canım. O son zamanlarda kendi sancını beklemen senin için hayırlı olmuş aslında ama kimiside son zamanlar korkudan doktor ne derse ona uyuyo mecbur.😊
Seymahamza Ipek3427 Allah bağışlasın ne güzel hep hayal ettiğim gibi bir doğum olmuş 😊hani sancı geliyor demişsiniz ya 20 dk da bir mesela onlar uzun mu sürüyor bir de nasıl bir ağrı
Ipek3427 Seymahamza Fazla uzun sürmüyor canım adet sancısı gibi belimden karnıma doğru oluyordu kasıklarımda ağrı oluyordu
Papatyali Ya maşallah size ilk doğumunuz mu 🎀 Allah ömrünü uzun bahtını güzel eylesin 🙏 Darısı bizlere inşallah ❤️😍