Kızlar herkese merhaba.. kaynanamla beraber yaşıyorum ben ve şu 3 aydır psikolojik olarak çok zor durumdayım elimden geldiğince idare etmeye çalışıyorum fakat zorlanmaya başladım. Nasip olursa 10 gün içinde de bebeğimi kucağıma alıcam. Sorum şu emzirirken psikolojik tedavi görüp antidepresan kullanan var mı? Aranızda yada çevrenizde Ben çünkü çocuğu doğurduktan hemen sonra tedaviye başlamak istiyorum.