Sevgiiss Erkeklerde bunları mı konuşuyor diye düşündüm. Eşimin iş yerinde arkadaşı erkek çocukları erken gelir demiş eşimde inanmış bana diyor son 50 kaldı diyorum sen 50 sayma az diyor 😂😂
Dilaraortacc1 Sevgiiss 40+2de doğum yaptım ama zorla suni sanci vs en son sezeryan oldum dpgum kanalına bile donmemisti
Helinozan Sevgiiss bnde enfeksiyon var ilac verdi kulanmak istemedim doktor dedi kullanmasan erken doguma sebep olur dedi
myangelson Sevgiiss benim sağlıkçı kuzenim de öyle dedi erkek bebekler erken geliyor dedi , anne karnında çok hareketli oluyor geneli doğumu baslatiyorlar hareketleriyle falan demişti
baby3_ Sevgiiss ben tam tersi duydum 9 ay 10 gün derler eskiler . Ama ben inanmıyorum bi sürü tanıdığımın koz bebeği 40 kusürde geldi