Fasulyeninannesi- Anne-bebek60 Mohammad ibrahim halilzadeye gittim memnun kaldim 2 defadirda yeliz colakogluna gidiyorum oda iyi
Ormanmeyvelii Nutelllaa Fatma hoca cidden çok sakin ve naif birisi acilde denk gelmiştim aynı soruma defalarca cevap verdi sabırla