Kızlar daha önce bir kimyasal gebelik geçirmiştim o zaman 28. gün artımed kaset test yapmıştım çift çizgi çıkmıştı kana baktırdığımda betam 4tü. Yani burdan anladığım artımed test beta 4 ü bile gösteriyor. O zaman erken gebelik testi almak boşuna mı yani ? Reglime 5 gün kaldı test yapmak istiyorum ama kadet testte çıkmaz diyorlar kafam karışık.. Beta 4 ü bile ölçen testte çıkmaz mı varsa ? Bu 6 gün sonra öğren testleri yalan dolan mı 😂