38 haftalık gebelik kontrolüm vardi alttan baktılar suan kanamam var aynı adet olur gibi ağrım.var kanamam . Cuma acile gitmiştik o zaman baktıklarında başlamıştı ama kahverengi bi kanamaydi suan tekrar baktıktan sonra kırmızı ve parçalı oldu . Nst de sancı var ama doğum için yeterli değil dedi haftaya gel dedi .başına böyle bisey gelen var mı