Muallimme Öğretmen arkadaşlar rapor alanınız var mi maaştan kesinti oluyor mu heyet raporu ile normal raporun farki ne oluyor maaş gününde hesabiniza mi yatiyor ptt dn falan mi cekiyorsnz
esradgn123 Muallimme Tek hekim raporu da aldım kırk gün heyet raporu da aldım Maaşta hiç kesinti olmadı PTT den filan da almadım gününde tam zamanında bankaya yattı
Bluesky-mom Muallimme kadrolu öğretmen için soruyorsan Tek hekimden alınan normal raporda maaşından 7 günden sonrası kesiliyor. Ama çok az bir miktar Doğum raporu için soruyorsan doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası 8 hafta olan raporda kesinti olmuyor.
ogrtmnanneee esradgn123 tek hekim raporunu maaş kesintisi olmayacak şekilde en fazla kaç gün alabiliriz acaba bilginiz var mı ? Sağlık ocağı da dahil mi bu süreye
pediatrihemsiresi ogrtmnanneee tek hekim 10 gün verebilir en fazla 4 kez bu şekilde alırsınız bu hakkınızı kullandıktan sonra üç hekimli rapora geçersiniz
esradgn123 ogrtmnanneee En fazla on gün verilebiliyor tel hekim raporu Ben hafta sonları boşa gitmesin diye hep beşer gün şeklinde aldım Sağlık ocağını bilmiyorum 🤷🏻♀️
pediatrihemsiresi ogrtmnanneee sağlık ocağındaki hekim sadece 10 gün verir mecbur başka yere gidiceksiniz
ogrtmnanneee pediatrihemsiresi bir yılda mı 10 gün verebilir sadece sağlık ocağı sürekli 10 gün olarak yeniletsem peki toplamda 40 olacak şekilde
pediatrihemsiresi ogrtmnanneee bir yılda içinde alabileceğiniz tek hekimden alabileceğiniz rapor süresi en fazla 10’ar gün şeklinde toplamda 40 gün