burcuburcu ben epidural normal doğum yaptım ilkini. Tavsiye ederim. Doğuma son 1 saat kala taktırdım. Doğum anı ıkınmayı başaramamak yan etkisi oluyor ve doktor sana söylüyor ıkınacağın zamanı. Ben başaramadım ebe karnıma bastırarak çıkarttı bebeği. Dikiş olurken de hiç acı hissetmedim. Genel olarak memnunum.