Tutiko benimde 35+5 karın sertleşmem çok var, sağa sola yattığımda bile geçmiyor yarım saat öyle kalıyor hareket dahi edemiyorum bazen, ama nstde sancı çıkmıyor bebek hareket dahi etmiyor,nstde hiç kasılmıyor, nstyi çıkardığımız gibi başlıyor taş gibi olmaya, bilerek mi yapıyor bilmiyorum 😂doktora karşı yalan söylüyormusum gibi oluyor sonra, karnımın üstü Alti sağı solu hep taş gibi , ara ara vajinama da sancı giriyor, bazen acitcak cinsten bazen rahatsız etmicek cinsten bunlar yalancı sancılar değil mi