Zynepkrkl54 Detaylı ultrasonumu devlet hastanesinde yaptırdım yoğunluk olduğu için sadece 3 dk ayırdı doktor sağlıklı hersey normal dedi ama benim içim rahat etmiyor bebisi bile göremedim ekranda çok huzursuzum sizce özelde detaylı ultrason yaptırmalı miyim sizlerin nasıldı
mirage333 Zynepkrkl54 kesinlikle yaptirin derim 3 dk da neye bakmis acaba. Benim rutin kontrollerimde bile 10 dk bakiliyordu. Detaylı sadece muayene 50 dk sürdü, rapor konusma falan 1.5 saat doktorun yanindaydik.
Ebru-EY Zynepkrkl54 şükür benimkinde de bişey yoktu ama 25 dk falan sürdü. Kesinlikle özele falan gidin.
heyzil06 Zynepkrkl54 evet ben de devlette yaptırdım en azından bi 15-20 dakika sürer diyordum ama 5 dakika sürdü mü sürmedi mi bilmiyorum ben de ankarada yaşıyorum burada fiyatlar epey uçuk bakalım ayarlayabilirsek özelde tekrar yaptırmayı düşünüyorum ben de
MinnieMouse Zynepkrkl54 bütün iç ve dış organların tek tek normal olup olmadığına bakması minimum 20 dakika sürüyor 😕 bence özelde yaptırmalısın
Zynepkrkl54 mirage333 aynen rutin kontrol gibiydi bende çok şaşırdım en azından bi 20 dk sürer diye düşünüyordum 2 ay önce almıştık çünkü sırayı ama 3 dk sürdü sürmedi. Çok üzüldüm bu durumdan bebeğimle etkileniyor ona da üzülüyorum eşim normalde anlayışlıdır suan ama beni anlamıyor ultrason ekranında göremedim diyorum doğunca görürsün diyor kusura bakmayın içimi döküyorum biraz
Nursl7 @Zynepkrkl54 bence de yaptırın derim benim daha var detaylı ultrasona ama ilk hamileliğimde doktor 45 dakika bakmıştı herşeyine tek tek eğer istanbulda yaşıyorsanız doktor önerebilirim
Zynepkrkl54 Nursl7 teşekkür ederim sakarya da yaşıyorum benim ilk hamileligim devlet hastanesine gidiyoruz kontrollere eşim de sağlıkçı ama beni anlamıyor ya da ben onu herhangi bir şey olsaydı doktor görürdü zaten bebekte bir sağlık sorunu olsa müdahale edilmez diyor 😔
Ysfgl_3003 Nursl7 rica etsem önerir misiniz bende devlette yapmak istiyorum aslında ama randevu bulamıyorum hiç bir şekilde
Senazeynep34 Bende devlette yaptırdım bı 7-8 dk sürmüştür. Sonra devamlı gittiğim doktora götürdüm hani olmuş mu olmamış mı ona göre özele gifeyim diye. Olmuş sıkıntı yok, gerekli olan şeylere bakılmış dedi.
Nursl7 @Ysfgl_3003 ben ilk hamileliğimde uzmanlar tıp merkezine gitmiştim o zaman 300 TL vermiştim ama çokta bir fiyat artmamış 350 civarı olması lazım radyolog Rıdvan zeybek var çok iyi bir doktor yine gidicem 22 haftada