Nesli23 Bayanlar 5 6 gündür geceleri özellikle el ve ayaklarımda inanılmaz bir kaşıntı oluyor.doktorumu aradım bugün karaciğer enzimlerine baktır dedi.bunu yaşayan var mı neler yaptınız ne yapmak gerekiyor.28 haftayım daha…
Pinarrk Benim de ayaklarımda oluyordu ,doktorum artan hormonlardan dolayı endişelenmene gerek yok demişti 1 haftaya geçti zaten kendiliğinden ama yine de uzun süreliyse baktırmakta faydalı olabilir