ZehraNurKk ben 19. Haftamda korona oldum hafifti grip gibi atlattım bol bol bol su tükettim ve suyuma hep bir iki damla limon ekledim. tahin pekmez tükettim, zencefil bal karıştırıp yedim. bitki çayı hiç içmedim hatta kan değerim düşmesin diye çay bile içmedim 😅 ve bir de kefir tükettim bol uyuyun dinlenin bir kaç güne geçer geçmiş olsun 🥰