Sleepless_Mother 7 5 çıktı hastaneye gidicem simdi eşimi bekliyorum geçen günde çok çıkmıştı aksi bı durum olunca gel demişlerdi Dualarınıza ihtiyacım var belki doguma alırlar 36+6 dayım 🤲
Ebru-EY Sleepless_Mother ay allahım yardımcın olsun. Yüksek tansiyon kötü gebelikte ama düşük o kdar riskli değil. Hayırlı haberlerle gel içini rahat tut 🧿🙏