Vildan53 evet teklisi yok galiba, yada bakmak lazım bilmiyorum ama hangi marka olursa olsun 6 aydan sonra değişmek gerekir diye düşünüyorum çünkü yenidoğan emziği biraz küçük kalır galiba 6 aydan sonra. Avent düşünmüyorsanız benim almayı düşündüğüm markalar chicco, mamajoo, nuk. Bunlara da bakabilirsiniz özellikle chicco da tekli emzik de olduğu için daha uyguna geliyor